Продавець K-team розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
101 відгук
+380 (96) 083-43-32
K-team
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

1) Умови повернення чи обмін товару належної якості. Згідно ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням , але за умови якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи. Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо : -товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні; -з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів; -при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування; -відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару , або гарантійний талон, повна комплектація товару. 2) У разі придбання товару неналежної якості: Згідно ст.8 цього Закону при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей. Істотним недоліком, згідно п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак: а) він взагалі не може бути усунутий; б) на його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів; в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі. ПОКУПЕЦЬ МАЄ ПРАВО ПРОТЯГОМ 14 ДНІВ, ДОТРИМУЮЧИСЬ ВИЩЕ ВКАЗАНИХ УМОВ ПОВЕРНУТИ ТОВАР ЗА АДРЕСОЮ +380501565649 Телиця М. І. м. Новояворівськ №1(Нова пошта) Хто сплачує зворотну доставку? Якщо повернення/обмін відбувається через неналежну якість або невідповідність товару замовлення, доставка здійснюється за рахунок магазину, в іншому випадку транспортні послуги оплачує покупець. Як і коли я отримаю свої гроші? Кошти при поверненні товару, повертаються відповідно до способу оплати за замовлення: Оплата за реквізитами – на банківську картку; післяплату при отриманні на відділенні транспортної компанії – на банківську картку; Повернення коштів проводиться протягом 1-2 робочих днів із моменту надходження до нас поверненого товару.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner